הסדנאות מתרגלות את ספר הסדנה "דרך פרח הלב"
להאט. להקשיב. להתחבר
🩷סדנה זוגית חווייתית רכה ומחברת, למפגש עם הטוב שמתקיים בניכם
והשלווה שעוטפת אתכם.
"מיינדפולנס" "התמקדות" וטבע
תוכלו כבר להעשיר את החוויה הזוגית שלכם ולתרגל מהספר
*המלצה להאזין יחד לתרגיל "יום מכוון" ובסיום לשתף בחוויות, תוכלו להוסיף לזה את תחושת ההודייה על החיבור שישנו בינכם, דרך תחושת הגוף
.אשמח לפגוש אתכם, ולזכות להיות חלק מרגע קטן, ובלתי נשכח
*ניתן לעשות סדנה גם ליחידים או לקבוצות
עיניים אוהבות, רכות, נוכחות, מנוחה, הקשבה והודיה
בסדנה תכירו את מפת הדרכים "פרח האני השלם", תלמדו על שיטת התמקדות, ומקורות רוח נוספים, ואיך אלה יכולים לתרום לכם לחיים.
מתאים ליחידים, לזוגות או קבוצות
אנשים משתפים:
ג׳נט היקרה, 26/7/25
הגענו למרחב שלך אחרי שחיפשנו מישהו שיחזיק לנו את הלב אחרי סבב ארוך של מילואים של בעלי. בסשן איתך ויחד עם הטבע גילינו כמה נעים לשהות, להיתמך אחד בשניה, כמה רגשות אגרנו כל אחד באיבר אחר בגוף הוצאת אותנו למסע קצר שיהדהד איתנו הרבה זמן קדימה. מאחלת לזוגות נוספים להכיר אותך ולהתמסר לזרועות שלך, לסמוך על עצמם,לסמוך על הטבע ואחד בשניה.
תודה רבה ❤️✨🥹ערן ועדן (מתוך סדנה בחורשה באמירים ליד בית הכנסת)
ג'נט היקרה, 21/7/25
זכיתי היום למפגש מאוד חוותי איתך.
הדרכת אותי להדמקד עם הרגשות ותחושות האינטימיות שלי ,לקבל אותם ולהתחבר לעצמי בנחת ,בקבלה ובאהבה.
נתת לי פשוט כלים להתמודד עם הרגשות שלי ולהיות שלימה עם עצמי.
הצלחת לשלב בצורה מאוד יפה הגוף הנפש והטבע!
מודה לך מכל הלב 💞
הוספת לי אור ורוגע בחיים הלחוצים שלנו.
תודה🙏 ססיל דהן
1/7/25, בילינו שעה וחצי של רוגע במרפסת הקסומה של ג'נט. בסויטת גפן. תודה על זמן של שקט, וחיבור לטבע, לעצמנו ואחד לשני. ממליצה באהבה ❤️ עטרת
"השתתפתי בתהליך אצל ג'נט, הייתה חוויה מדהימה ומעצימה של חיבור עצמי, עם המון אהבה, הקשבה ומקצועיות". ענת ישראלי, 14/7/22
"גנט יקרה. רצתי לומר לך שאני מאוד נהנית להקשיב לך מנחה את דרך הפרח. את החיבור לטבע. לפשטות. ולתכלית הקיום הבסיסית שלנו. זה מאוד מרגיע אותי ונותן לי כוח להתחיל את היום. מחכה לעוד שיעורים כאלה". טליה קדם, 4/11/21